Flagstaff woensdag 23 december - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu Flagstaff woensdag 23 december - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu

Flagstaff woensdag 23 december

Door: Fake Kleine

Blijf op de hoogte en volg Fake

23 December 2009 | Verenigde Staten, Flagstaff

We hadden het idee om vandaag een beetje rustig aan te doen. Je krijgt dan ook meteen de deksel op de neus: te laat voor het ontbijt. Dan maar de stad in. Raldy wilde nog een paar laarzen hebben want we wilden de piste over sjeezen en dat gaat niet op pumps. Als we gepakt worden bij de douane loop ik een stukje voor Raldy.

Een paar rubberen laarzen is het geworden, schijnt mode te zijn rubberen laarzen???
Ik zelf heb nog een lekkere wollen muts gekocht want het schijnt koud te zijn in Nederland, toch?

De brunch hebben we bij Macy's gehad. Een koffie tentje die pretendeert europese koffie te schenken. De koffie was heerlijk en de black bone soup was prima.

Met de auto zijn we maar de piste gereden bergop.De piste zag er goed uit maar het waaide nogal waardoor het goed koud aanvoelde. Onderweg reden we achter een paardentrailer. Het opgevoede paardje moest even schijten en deed dat netjes door de opening van de trailer. De stront waaide op ons voorruit, de ruitenwissers hadden er moeite mee.

Thuis gekomen wilde we nog een apres-ski tent zoeken om een lekker gluhwein te drinken maar dat kennen ze alleen in Oosterijk. Dan maar een biertje: blue moon en dark brown greek. Dit tentje zit vlak bij het spoor. Ik las op de telegraaf.nl dat er geklaagd wordt over het lawaai wat de HSL maakt. Kijk even naar het filmpje en zet het geluid aan. Dit horen wij elk kwartier de hele nacht en dag door. Het spoor loopt dwars door het stadje.

Voor de rest niet veel gedaan vandaag. Morgen gaan we op pad naar Las Vegas om de kerstdagen door te brengen. Die gokautomaten is niets voor ons, we snappen er niets van.
Groetjes uit het koude Flagstaff.
Reactie zijn nog steeds welkom, we vinden het leuk ze te lezen.

• 24 December 2009 - 06:11

Alouette:

Zo'n automaat is echt niet zo moeiijk hoor, je gooit er een muntje in( of een opgewaardeerde kaart) je drukt op het knopje en dan maar hopen op 3 of 4 gelijke! Hoe moeilijk kan het zijn. Je kan natuurlijk ook een showtje pakken. Wij zijn toen naar de show van cirque de soleil geweest, de Beatlesshow. Want hun hebben in Vegas wel 6 verschillende shows. Echt geweldig en leuk met die muziek, ook al was dat natuurlijk ver voor mijn tijd, haha! En ga zeker naar Ceasars Palace en de Belaggio(staan naast elkaar) voor de mooiste kijkwinkels en mooiste interieurs. Je weet niet wat je ziet. Nou ik ga nog 1 dagje buffelen de sneeuw is hier gelukkig aan het verdwijnen al was het gisteravond nog spekglad. Lekker genieten daar!
    X Alouette

• 24 December 2009 - 07:27

Hilda:

wie gaat er dan ook zo dicht bij de trein in een hotel zitten? O ja ik heb mijn lakenpaketten al binnen, snel he. gr. hilda

• 24 December 2009 - 07:31

Monique :

Leuk hoor,de stukjes die jullie schrijven; ik lees ze elke dag met veel plezier.
    Wat staat die muts je goed Fake. Jij kan echt alles hebben he!!!
    Hier in Nederland is het nog steeds viezig weer.Ik zal blij zijn als die troep weg is.
    Nog veel plezier in Las Vegas.

• 24 December 2009 - 10:02

Aron:

dat soepie he (van ral denk ik?, want fake zit weer aan de snert) op de foto, heb je dat echt opgegeten?
    Jullie hebben ook lef hoor!
    Mooie sneeuwplaatjes hoor, tenminste echte sneeuw en niet van die vieze bende zoals hier.

• 24 December 2009 - 10:32

Pap En Mam :

fake en raldy heb je nog genoeg geld op je rekening om invoerbelasting te betalen zo niet bel dan even want ik wil je wel terug zien groetjes pap en mam

• 24 December 2009 - 15:44

Karel:

Hallo Pap en Mam, Ik zit ook een beetje krap met de feestdagen! of telt dit niet?

Groetjes, Karel