Las Vegas Donderdag 24 december - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu Las Vegas Donderdag 24 december - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu

Las Vegas Donderdag 24 december

Door: Fake Kleine

Blijf op de hoogte en volg Fake

24 December 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Even reageren op de reacties:
@hilda: We zaten ver van het spoor af maar zo trein met 4 locomotieven in een stil vallei s'nachts maakt een aardig lawaai hoor
@Mo: Echt een pet-hoofd
@Karel: Zit je nou ook al achter het geld aan van mijn schoonouders... Moet je maar aardiger zijn tegen jouw schoonvader
@Aron: Raldy stopt alles in d'r mond
@Allouette: had je veel geld gewonnen met jouw tactiek? Ik sta op dik verlies
@Pap en Mam: We hebben een weegschaal op de kamer;geen overgewicht. Het enige wat die goed weegt zijn de koffers zegt Raldy.

Vanmorgen op tijd het bedje uit om maar niet het ontbijt te missen. We waren dik op tijd maar sinds de kotspatijen ben ik zeer huiverig voor de "over easy" eieren. Geen ei meer gegeten sindsdien. Toen we wegreden vroor het 15 graden. Pittig koud dus. We moesten nog 250 mijl rijden. Onderweg weer mooie plaatjes geschoten alhoewel Nevada niet de mooiste staat is waar we geweest zijn.

Onze weg kwam langs de Hoover dam, de grootste dam ter wereld. Deze dam voorziet het grootste gedeelte van Nevada van stroom.

Voordat ik wegreed uit Flafstaff had ik snel even het adres van Palazzo
gegoogled. Henderson NV was het.
Direct na de dam zie je Las Vegas. De hotel aan de Strip zie je meteen liggen. De tomtom wees ons een heel andere kant op, ach het zal wel veel eenrichting verkeer zijn dachten we. Onze plaats van bestemming lag helemaal buiten de stad. Opnieuw een straat in de buurt ingetikt. We zijn de hele stad om gereden en kwamen weer uit op het zelfde plekje. Oja onderweg stond een hele rij politie auto's langs de kant van de weg. De auto's voor ons moesten natuurlijk kijken wat er aan de hand was en knalden op elkaar. Wij vol in de remmen en net de voorligger niet geraakt. Dat konden de auto's achter ons niet zeggen. De auto achter ons kwam bij elke klap dichter bij. Conclusie, alle auto's voor ons en achter ons hadden schade behalve wij. Kan ik rijden of niet!!!!

Eenmaal aangekomen in het hotel wisten we niet wat we zagen. Wat een hotel, het is een hele stad. Tientallen winkels, Venetië compleet nagebouwd met gondels erbij. Mooi maar ook heel veel nep (zeg maar Fake) De foto's spreken boekdelen. Ik had kortingsbonnen bij de incheckbali gekregen zeker omdat ik een Nederlander ben. Dat klopt, meteen gebruikt van gemaakt. Denk je goedkoper uit te zijn, vergeet het maar. Genaaid zonder te neuken zeg maar.

We hebben wel heerlijk gegeten en dat is ook wel eens lekker.

• 25 December 2009 - 06:00

Alouette:

Jeetje! Jullie hadden wel een beschermengeltje zeg, wat een mazzel. Je had natuurlijk wel miljoenen kunnen sewen, maar dit is beter! Wat gaaf dat jullie in de Palazzo zitten. Wij zaten toen in de Venetian en op de eerste dag( helemaal overweldigd door al het grootse) hebben we zowat wel een half uur lopen zoeken naar onze kamer. Dachten we de goede lift te hebben zaten we dus in die Palazzo toren, wat was ik blij dat we op de kamer waren!
    Nou, geniet van al het moois en jullie laatste daagjes van jullie prachtige vakantie enne.... Merry Christmas!!!
    Dikke kus uit een steeds meer witter wordend Kr'nie

• 25 December 2009 - 10:38

Karel:

Hallo Fake en Ral, nu nog even wat geld bij elkaar gokken dan komen jullie nog rijk terug uit de US!

Ral ik wist wel dat jij de betere chauffeur bent. Gelukkig liep het goed af.

MERRY CHRISTMAS vanuit Uithoorn!!!!!!!!!!!!!!

• 25 December 2009 - 11:11

Karel:

Hi Fake, ik zie dat de Mid West is ondergesneeuwd, O'Hare zit dicht.

Nu het goede nieuws, je zal dus nog een weekje in Las Vegas moeten blijven. Toch Pap en Mam even lief aankijken?

Groet,

• 25 December 2009 - 15:13

Benny & Daphne:

Hee oudjes,
    Zo lezen is het best wel oke daar. Zet voor mij even 10 euro op rood en neem de chips mee. Djon zit al in austria. Laag gevlogen hebben ze weer.
    Goede Kerst daar en rondje van mij.

X van wij

• 25 December 2009 - 18:05

Elly En Simon:

fijne kerst en voor straks een goede reis terug.

• 25 December 2009 - 20:58

Aron:

goed en ook sterk verhaal hoor dat van die kettingbotsing met slechts een schakel die de ketting dan net weer onderbreekt (in die zin zijn jullie ook een beetje spelbreker).
    Ben in ieder geval ook zeer benieuwd naar die foto's.Goeie trip terug naar ons mooie bekrompen en niet al te ruim opgezette landje.
    (zie jou misschien maandag Fake?).