Grand Canyon maandag 21 december - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu Grand Canyon maandag 21 december - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu

Grand Canyon maandag 21 december

Door: Fake Kleine

Blijf op de hoogte en volg Fake

21 December 2009 | Verenigde Staten, Flagstaff

Na een wilde nacht waarin Raldy de hele tijd bezig is geweest mij er het bed te duwen werden we fris er fruitig wakker. We stonden in dilemma wat we gaan doen. We besloten vandaag naar de Grand Canyon te rijden. Een ritje van 2 uur, voor amerikaanse begrippen een kippe-eindje.
Toen we er naar toe reden heb je geen enkel idee dat verderop in die kale vlakte dat enorme natuur wonder te zien is. Het verrast je werkelijk wat een prachtige canyon daarbinnen ligt. De foto's en het filmpje moet dat laten zien. We hebben een flinke wandeling gemaakt maar een fractie gezien wat er allemaal is. Als je alles wilt zien moet je echt een paar weken uittrekken en goede wandelschoenen meenemen en geen hakjes zoals Raldy aan had.
Eenmaal terug in Flagstaff zijn de de volgende Uggs (dat zijn schoenen voor de mannen onder ons) gaan kijken. Er zowaar deze ook gevonden. Daarna maar weer eens gegeten die de brouwerij en weer helemaal goed. Normale porties waar meer op kwaliteit gelet wordt dan kwantiteit. Het blijft toch een rare gewaarwording al die gasten met die doggy-bags.
We gaan nu even TV kijken: Raldy op haar eigen flatscreen in de slaapkamer en ik in de woonkamer. Wat een heerlijk hotel, meteen 2 dagen bijgeboekt(helaas niet meer vor de hotwire prijs, wel geprobeerd we blijven tenslotte nederlanders)
Morgen willen we naar het idianen reservaat want in hun land zitten we tenslotte.

• 22 December 2009 - 07:31

Annette:

geweldig wat een mooie natuur, en doe de groeten aan winnitoe

• 22 December 2009 - 09:46

Alouette:

Ja wandelschoenen staan ook vreselijk aan je voeten!!!!
    Dus.... Heel begrijpelijk die hakjes, pumps voor de vrouwen onder ons. Hahaha!

P.S. Prachtige foto,'s enne dit verslag is 's ochtends het eerste wat ik lees. Veel leuker dan die narigheid in de krant.

Gr. Alouette

• 22 December 2009 - 11:49

Hilda:

Inderdaad erg mooi,dat in zo een saai landschap. Jullie moeten de groeten hebben van Pa en Leni.