San Francisco Zaterdag 12 December - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu San Francisco Zaterdag 12 December - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu

San Francisco Zaterdag 12 December

Door: Fake Kleine

Blijf op de hoogte en volg Fake

12 December 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Vertrek was prima op tijd: 12:20 stegen we op met united airlines

Het eerste deel van de vucht 8 uur tot Washington DC, ging voortreffelijk veel eten en drinken in het vliegtuig, te veel gewoon.
Het volgende deel richting San Fransico daar kregen precies 2x iets te drinken en dat in 5 uur tijd, beetje weinig voor de rest kon je wel betaald bestellen gelukkig, hoewel dat voor Mij(Raldy) niet nodig was gewoon geslapen, erg lekker hoor.
Die Amerikanen zijn wel verschrikkelijk Paranoia wat betreft beveiliging, je wordt helemaal binnenste buiten gekeerd alsje het land binnen wil komen, gewoon 3 keer door allerlei beveiligers. Poortjes etc.. vingerprints en foto.
Bij de binnenlandse vlucht kan je daarentegen gewoon met bagage en al naar buiten lopen zonder controle ???
Nou wij gaan nu op pad voor ontbijt en deontdekkig van SanFransisco later meer,
In een Shuttle Van met een enorm hippie als chauffeur reden we Downtown, Hotel Warwick in de Geary street.
Prima hotel midden in de stad vlakbij Union square. Ral naar bed en ik moest nog eerst een hamburgertje scoren in Jack in the Box. Rondje gelopen over de union square en ik hoorde maar steeds een vreemd geluid. Dat geluid kwam van de kabel die de tram naar boven trekt.
Het weer was redelijk, een beetje vochtig bij 15 graden. Prima uit te houden dus.
Om 10 uur ‘s avond in bed gekropen, was best wel moe na zo lange dag.