San Francisco Zondag 13 december - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu San Francisco Zondag 13 december - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu

San Francisco Zondag 13 december

Door: Fake Kleine

Blijf op de hoogte en volg Fake

13 December 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Het slapen ging redelijk, niet midden in de nacht klaar wakker gelegen. ’s Morgens een tentje gezocht om te ontbijten en daar na naar de pieren gelopen. Lopend kom je er achter hoe steil de weg soms kan lopen, stijgings percentage van meer dan 20% is geen uitzondering

Door de Thayler street gelopen naar een kerkje: Church of st Peter en st. Paul. In dit kerkje is Marilyn Monroe en Joe DiMaggio getrouwd.

Even doorlopen en je komt aan op de Pieren. Hier is van alles te zien, Pier 39 vol met vreet tentjes en kitcherige winkeltjes, Fishermans Warf waar helaas geen zeeleeuwen te zien waren en de boot naar Alcatraz. Deze tour hebben we gemaakt en die was zeer leuk. Het is een audio tour in je eigen taal die alles over de gevangenis verteld. Het was kleiner dan ik dacht maar de cellen waren nog veel kleiner
Na de tour even een hapje gegeten op de pier. Het eten is spot goedkoop maar de drank is redelijk aan de prijs, een glas wijn was $14,-
Via een andere route terug gelopen en in een eet tentje beland waar je gratis wifi aansluiting had Je begrijpt het wel, daar zijn we een paar uurtjes geweest.
Daarna nog even geshopt in Macy’s. Wat een enorme winkel is dat. Heb een paar schoenen gescoord.
In het hotel meteen in slaap gevallen. Morgen maar eerst weer onbijten in de wifi zaak en daar een hotel boeken voor devolgende overnachting. Nog geen idee waar we heen gaan: ik zag een fantastisch plaatje van Lake Tahou wat een groot wintersport gebied is,of het wordt toch de pacific route naar Montenry