Flagstaff Zondag 20 december - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu Flagstaff Zondag 20 december - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu

Flagstaff Zondag 20 december

Door: Fake Kleine

Blijf op de hoogte en volg Fake

20 December 2009 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hij is er weer, terug van weg geweest. Paar daagjes last gehad van het gezonde amerikaanse voedsel maa dat is nu helemaal over. We zijn vanmorgen vertrokken uit Laughlin ondanks we voor 2 dagen hadden geboekt.1 dag was genoeg! Restitutie was niet mogelijk maar het hotel kosten ook maar 19! dollar per nacht dus dat kan bruintje wel treken. 11 uur vertrokken op weg naar Flagstaff. Om daar te komen moet je door een stukje ongerept natuur heen. Het uitzicht is zo gigantisch ver dat zelf deze droge vlaktes mooi zijn. Het rijden in amerika is een zegen. Iedereen rijdt super gediciplineerd dat je zelf in je auto tot rust komt. Dat heb je in Nederland niet. Zelfs maar even op internet opgezocht hoe het nu zit met de voorrangs regels op kruizingen: je raadt het niet, wie eerst komt wie eerst maalt. Dat kan hier ook want iedereen houdt zich aan de regels.
Vanuit het hete LA naar het warme Laughlin naar het besneeuwde Flagstaff. Het wordt hier vanacht -13 graden. Overal ligt sneeuw en het plaatsje is helemaal ingericht op skiërs. Het hotel is werkelijk super zie de foto's. Als je boekt met hotwire weet je echt niet waar je komt maar het is altijd zeer goed geweest. Vanavond even de stad in geweest, uiteraard wat gewinkeld en wat gegeten. We hebben gegeten bij een brouwerij dus Fake was in zijn element. Dit was ook het moment dat ik opknapte. Zou het één met het ander te maken hebben.....
Vanuit Flagstaff kunnen we diverse kanten op: Rocky Mountains, Ski-gebieden enz. We hebben hier voor 2 nachten geboekt.
@Karel, we hebben je filmpje gezien en het ziet er wit en koud uit in Nederland. We voelen nu met jullie mee.
Reacties zijn zeer welkom

• 21 December 2009 - 07:01

Hilda:

Hallo ik ben blij dat jullie je weer een beetje beter voelen. ik had nog wel een verkeersregelboekje gehad.[mooi scrabble woord] wij genieten van de verslagen. groet hilda

• 21 December 2009 - 11:59

Djon:

Gelukkig dat die ouwe zich beter voelt! Nederland is choas.... nederlanders en sneeuw pfff....

Gaan jullie vanuit Flagstaff de Grand Canyon in?

• 21 December 2009 - 18:09

Monique Moog:

Leuk om iets van jullie te horen. Ook hier ligt genoeg sneeuw. Zeker op de Noorddijk !
    Zo te lezen en zien hebben jullie het erg leuk. Ik hoop dat Raldy niet teveel aan het winkelen slaat want dat kost veel te veel geld. (grapje hoor !)
    Jammer Fake dat je zo ziek bent geweest.
    Ik werk ondertussen wel door. Je hebt werkpaarden en luxe paarden he !
    Groetjes en geniet nog maar lekker.
    Groetjes monique

• 21 December 2009 - 20:52

Aggie:

Hee Fake en Raldy, hoorde vandaag van Monique dat ik moest kijken op waar ben je nu, nou geweldig hoor wat jullie meemaken en leuk hoor om zo mee te genieten, nou geniet lekker door, heel veel plezier en dikke pakkerds vanuit krommenie