Laughlin zaterdag 19 december - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu Laughlin zaterdag 19 december - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu

Laughlin zaterdag 19 december

Door: Fake Kleine

Blijf op de hoogte en volg Fake

19 December 2009 | Verenigde Staten, Laughlin

Vanmorgen keurig vertrokken ui L.A. richting Laughlin in Nevada.
Dat ligt naast onze eerste keus Needles.
Hier moeten mooie reservaten van Indianen en prachtige natuur zijn???
Nu hebben wij dat nu nog niet kunnen ontdekken.
De reis deze kant op was best mooi, we kwamen Santa op de motor tegen, en Fake zag in gedachten Winnetou en Witte Veder al draven door de bergen en over de kale vlakten.
Al met al weer een byzondere tocht, de contrasten zijn hier echt heel groot.
Er wordt ook erg veel controle uitgevoerd door de politie, dus je moet je echt wel aan de regels houden, hoewel ze hier minder gediciplineerd zijn als in bv San Fransisco.
Ondereg ook treinen zien rijden met een hoeveelheid wagons achter zich zoveel dat ze nit waren te tellenm een prachtig gezicht.
Na aardig wat miles te hebben gereden met een Fake die nog niet geheel fit is, toch op de plaats van bestemming gekomen.
Blijkt dit een hotel te zijn ergens in een soort fata morgana van de woestijn ,( Net als Las Vegas) Alleen is dit hotel een dorp op zich, zeg maar gerust dit is het dorp, en verder niets. Casino, Zwembaden, Bioscoop, Live Muziek in de bar , golfbanen , strand en ga maar zo door.
Na een hapje eten in het restaurant, waar ik weer keurig gezond heb gegeten ( geen amerikaans junckfood )en Fake nog steeds niet heeft geleerd om mijn voorbeeld te volgen, gevolg jaloers naar mijn bord kijkt en zelf helaas de helft moet laten staan omdat zijn maag en darmen het niet verdragen.
Verder rond gekeken in het casino, wat geld in een automaat vergokt, daarna even een kijkje in de bar genomen waar live muziek vandaan kwam.
Dit zie je dus alleen in de film, we kwamen er bijna niet weg, geweldig, echt een country band en zeker niet slecht,
DE mensen stonden om 18.00 uur al te dansen line dance en al, echt helemaal compleet, ze stonden elkaar les te geven en.. het gemiddelde publiek was bijna fossiel , maar lol hadden ze, echt helemaal top.
Stiekem wat fotos gemaakt zonder flits want in een casino vinden ze dat toch niet echt leuk.
Kortom dit was te fout voor woorden maar als Fake had kunnen dansen , dan zouden we zeker hebben meegedaan met de fossielen.

• 20 December 2009 - 16:25

Mam :

raldy en fake .ik hoop dat fake weer beter is we hebben alles gelezen mooi hoor raldy als je nog ruimte hebt wil je dan baily button uggs meenemen maat 38 voor deb geen ruimte niet doen nog veel plezier mam en pap