San Francisco maandag 14 december - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu San Francisco maandag 14 december - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu

San Francisco maandag 14 december

Door: Fake Kleine

Blijf op de hoogte en volg Fake

14 December 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

De nachten worden nog niet ol geslapen. Om 3 uur hebben we het een beetje gehad met slapen. we blijven wel liggen, lezen wat, vallen weer in slaap enz.
Om 9 uur naar ons internet tentje Honey Honey, net om de hoek van ons hotel, om te ontbijten en uiteraard te internetten. De pincode is hun faxadres. Moest nog wat doen voorBlauw-wit en de reisverhalen moeten gepubliceerd worden op fakekleine.waarbenjij.nu.
Na het ontbijt hebben we besloten om naar de andere kant van de stad te lopen met als doel de Golden Gate Park. Een aardig tochtje bleek achteraf. Wat opvalt is de relaxe manier van de mensen tov van New York, geen gestress in het verkeer, aardige en behulpzame mensen. Tijdens het lopen veel gezien maar het park was toch wel een tegenvaller: veel zwervers, autowegen dwars door het park en lang niet zo mooi als Central Park in NY.
Met bus 5 terug. Heerlijk simpel systeem hebben ze hier, 2 dollar voor de rit en het maakt niet uit waar je uitstapt.
Eenmaal terug hebben we nog wat geshopt. In Macy’s hebben we een heerlijk rug massage apparaat gekocht met een voetenmassage, echt lekker. Hoe dat gaat met die 110 volt zien we thuis wel. We moeten nog wel een extra koffer kopen want hij is best wel groot en zwaar.
’s Avonds zijn we naar de Sushi Boat geweest. Het is er enorm druk altijd, er staan rijen buiten te wachten en dat op maandagavond . Het is ook de bedoelen dat je snel vreet en plaatst maakt voor de volgende gast. Eindelijk heerlijk gegeten, het eten is niet duur $ 12,50 maar een biertje kost gewoon $ 7,50. De verhouding is een beetje weg .
De slaap en vermoeiheid slaat weer toe, morgen maar eens vezinnen waar we heen zullen gaan want San Francisco zit er dan op.

• 15 December 2009 - 17:35

Aron:

ondanks het griepje zit ik met jaloerse blik te kijken naar jou biertje fake en ral's sushi bord. Neem maar wat sushi voor me mee, mmmm.
    Fantastisch reisverslag in ieder geval.
    Waarschijnlijk mag je alweer terug als je bio klok gewend is aan de nieuwe tijd.
    cheers!