Los Angeles vrijdag 18 december - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu Los Angeles vrijdag 18 december - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu

Los Angeles vrijdag 18 december

Door: Fake Kleine

Blijf op de hoogte en volg Fake

18 December 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Voor Fake begint de dag niet echt lekker.
Nog steeds erg misselijk, dus alleen droog groosterd brood ontbijt, met een kopje thee.
Voordat we op weg kunnen richting de Universal Studio, moet hij toch een keer of 4 het toilet op zoeken.
Maar ja,ja toch bewondering voor hem hij laat zich niet kisten,en stapt gewoon op de bus en daar gaan we.Op zich is het al een hele prestatie voor hem, want ze rijden als gekken, al hortend en stotend door de hele stad heen.
Maar geen spijt want de studio tour was top, en verder is het een leuk pretpark waar je gewoon toch heen moet als je in L.A bent.
Vooral het spookhuis ( waar ik zeker 4 keer door een giezel ben besprongen en ook nog geraakt)was erg leuk,
Een chinees stel ouders hebben misschien een beetje spijt gehad van een bezoek met hun zeer jonge kinderen want 1 rende keihard weg (de verkeerde kant op natuurlijk) en de ander lag op te krijsen en was niet meer van haar plaats te krijgen.
Ik kreeg natuurlijk weer honger, dus wat eten koffie en zoetigheid een lekker HotDog en die arme Fake ging maar een Asprine halen bij de EHBO post, Daar worden voor een lullig aspirientje al je gegevens genoteerd, alsof je zwaar ziek het zieknhuis betreedt.
Als klap op de vuurpijl zijn we nog even een rondje geweest in een karretje dat je heerlijk alle kanten opslngert zodat je orientatie volledig verdwenen is, dit was de Mummie, Julie begrijpen, Fake zag behoorlijk groen, daarna wit en wilde toen erg graag naar het hotel.
Daar aanbeland is hij eerst even gaan slapen, daarna kon hij zowaar wat eten binnen houden dus waarschijnlijk gaan we morgen toch verder volgens planning.

• 19 December 2009 - 12:27

Hilda:

Fake,haal bij de apotheek peptobismol een wondermiddel. het huis en parkje is dat van de Gillmore girls? groet hilda

• 19 December 2009 - 14:03

Annette:

evengoed een kerst gevoel zo in de lobby, vooral de vloer vind ik mooi

• 19 December 2009 - 16:52

Karel:

Hallo Fake en Ral, zo te lezen vermaken jullie je wel. Ik ben een beetje jaloers als ik de Amerikaanse sfeer lees.
    Kon ik me zelf goed in thuis vinden.

Fake je ziet er een beetje pips uit. Maar het gaat alweer beter begrijp ik. Geen erwtensoep meer neem ik aan? We blijven jullie volgen.

• 19 December 2009 - 17:42

Eg:

Fijn dat wij op deze manier mee kunnen genieten