Dinsdag 15 december Montery - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu Dinsdag 15 december Montery - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu

Dinsdag 15 december Montery

Door: Fake Kleine

Blijf op de hoogte en volg Fake

15 December 2009 | Verenigde Staten, Monterey

Vanmorgen waren we heel vroeg wakker. Het was 3.30uur toen we maar een boekje gingen lezen. Om 8 uur zaten we al in ons internet onbijt cafe Honey Honey. Er moest een reisverslag geschreven worden, een hotel geboekt worden voor de komende nacht en ik moest ff zoeken waar ik de auto kon halen. Via hotwire.com heb ik een hotel geboekt in Monterey, een kustplaatsje langs de pacific highway.Pas na je boeking zie je welk hotel het geworden is: Hilton en dat voor $76. Auto opgehaald in de Buschstreet niet ver lopen van het hotel. Prima auto waar ik nu al de naam van ben vergeten. Alle koffers en uiteraard mijn nieuwe massage apparaat ingeladen gingen we op pad naar de kust. Onderweg zijn we Santa Cruz gestopt en getracht wat te eten daar. Deze plek is in de winter compleet uit gestorven. De inwoners doet je denken aan de ergste gangster films. Al snel waren we in Monterey die bekend is geworden vanwege zijn aquarium waar Ral niet in wil. Dan maar weer even winkeltjes kijken op zoek naar uggs voor Daphne. Uggs gevonden, foto's gemaakt en opgestuurd naar Daf welke ze moet hebben. Hoe zouden we het redden zonder een iphone.
Daarna naar het hotel die er echt prima eruit ziet, check de foto's maar.
Nu nog even een hotel boeken in Los Angeles want daar gaat de volgende reis naartoe.

• 16 December 2009 - 06:14

Sjaak:

Hoe zit dat nu met het tijdsverschil? Hoe kan het bij jullie dinsdag 16 december zijn en bij mij woensdag 16 december? En laat die Uggs nou eens zien. Groet.

• 16 December 2009 - 10:10

Djon:

Huh? Toch LA?? En waar blijven al die mooie natuurgebieden dan? :-)

• 16 December 2009 - 10:59

Gina:

goed he van deze computernerd heb jullie gevonden,hoef je thuis niets meer te vertellen hihihi

• 16 December 2009 - 11:31

Elly:

Ziet er goed uit waar jullie geweest zijn. blijf jullie volgen. Is het niet zo heel warm daar?

• 16 December 2009 - 12:23

Hilda:

Hoe kan je nu vergeten in wat voor auto je rijdt, lijkt een Dodge of een Toyota.

• 16 December 2009 - 13:01

Benny:

Ziet er frisjes uit daaro.
    Gelukkig is het hier 18 graden met zon :|

• 16 December 2009 - 19:33

Annette:

ziet er goed uit,je hebt warmer weer dan wij , wij krijgen sneeuw vanavond. Ral groetjes van femmy en bianca