Woensdag 16 december Morro Bay - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu Woensdag 16 december Morro Bay - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu

Woensdag 16 december Morro Bay

Door: Fake Kleine

Blijf op de hoogte en volg Fake

16 December 2009 | Verenigde Staten, Morro Bay

De nachten gaan beter, weer een uurtje langer. Bijna de normale tijd. Het Hilton Hotel in Monterey was super de luxe, 's avonds nog een lekker wijntje(s) gedronken en een koppie soep. Van Daphne had ik een foto ontvangen met daarop haar gewilde uggs. Met de foto naar de uggs winkel en kopen maar. Ik moet nu stoppen want ik hoor net dan united airline zijn policy tav koffers heeft veranderd. ! koffer pp van 23 kilo. Dat wordt dus veel handbagage.
Via de uggs weer naar de highway 1, de route langs de pacific ocean. Dit is inderdaad een zeer mooie route, veel gestopt om de mooiste vergezichten vast te leggen. Ook een hele kolonie walrussen en zeeleeuwen gezien en het Hearst castle bezocht. Niet in het kasteel geweest want daar waren we te laat voor. De kranten magnaat heeft 80.000 hectare grond gekocht en zijn kasteel steeds verder uitgebreid. Het is gigantisch, wat was die kerel rijk. Onderweg een broodje gehaald. Ik weet niet wat er met die amerikanen is maar ze moeten wel een hele grote bek hebben want die broodjes zijn gemiddeld 10 centimeter dik, niet normaal meer je krijgt kramp van in je kaken.
voor dat ik het vergeet: de auto is een Saturn type Aura. Wie het kent mag zijn vinger opsteken. Er zitten leuke knopjes op waar ik van Raldy af moest blijven, niet gedaan dus. Ik belde(!) per ongeluk de emergency afdeling van de verhuur maatschappij op.
We zijn nu beland in Borro Bay, een plaatsje halverwege Monterey en LA. Een Best western hotel, geboekt via hotwire kosten $48 met internet.
Vanavond even het dorpje in (20.000 inwoners) langs de boulevard lopen, flesje wijn soldaat maken.
Wat een vervelende vakantie.....

• 17 December 2009 - 06:02

Hilda:

Het is echt heel mooi, wat een kustlijn. En de broodjes kennen we , de helft ligt op je broek.

• 17 December 2009 - 06:39

Karel:

Hallo Fake en Ral, straks wil je niet meer terug uit "the land of opportunities" Groetjes!

• 17 December 2009 - 09:43

Daff:

oohoooh en hier ligt 10 cm sneeuw! joeeepie

• 17 December 2009 - 10:18

Gina:

zit hier voor het raam me
    stierlijk te vervelen,kom ik al die mooie fotos tegen,grrrr
    hadden jullie me nou niet mee kunnen nemen?
    p.s Raldy redt het toch wel met die broodjes?hihiih

• 17 December 2009 - 22:27

Annette:

bijna net zo mooi als onze kustlijn

• 18 December 2009 - 07:06

Hilda :

wat nog geen verslagje, of zitten jullie in jail.? zeker geen internetverbinding.Of liggen jullie je roes uit te slapen.

• 18 December 2009 - 17:33

Pa En Mam:

alles bekeken nog veel plezier groetjes