Los Angeles donderdag 17 december - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu Los Angeles donderdag 17 december - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fake Kleine - WaarBenJij.nu

Los Angeles donderdag 17 december

Door: Fake Kleine

Blijf op de hoogte en volg Fake

18 December 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dondedag zoals gewoonlijk zijn we al vroeg wakker.
Maar we doen lekker rustig aan en vertrekken weer uit het kustplaatsje Borrow Bay.
Wat ik wel vreemd vind, en niks voor Fake we gaan zonder ontbijt op pad.
Vreetwolf als ik ben, pik ik dat niet dus na pittig wat miles ga ik steigeren en wordt er gestopt bij een beroemd wegrestaurant voor reizigers die bekend staat om zijn Pea Soup
Pea Soup is niets anders dan Erwtensoep Fake helemaal in zijn element en de smaak was dan ook prima.
Daarna onze volgende stop die was in Santa Barbara echt een heerlijke badplaats met Pier, Boulevard en prachtige winkelstraat compleet.
Daar nog even bij Saks voor Jennifer een eye brow brush gekocht, van Bobby Brown, nu maar hopen dat het de goede is.
Verder op pad naar L A, Nadat we erg verwend zijn geraakt aan de rust ruimte en grote brede wegen, hebben we ondervonden, dat het ook anders kan, Hoe dichter we bij L A kwamen hoe drukker het werd en ja hoor , gewoon file en dat op 6 banen in 1 en dezelfde richting pfff niet te geloven zoveel verkeer,
Het hotel van Holliday Inn is weer prachtigm het eten ook prima hoewel Fake het onaangeroerd weg heeft laten halen.
Voor het eerst in pakweg 25 jaar gewoon zwak ziek en misselijk.
Zwaar over zijn nek gegaan en flink lopen spoken vannacht.
Hopen dat hij opknapt want nu voelt hij zich wel heel erg zielig.
Op naar een nieuwe dag met naar ik hoop weer veel te bekijken,
Groetjes en tot het volgende verslag

• 18 December 2009 - 15:18

Djon:

Was de Pea soup toch iets minder lekker dan het leek? Gaat het al wat beter?

• 18 December 2009 - 15:43

Hilda:

Zeker ziek van de Split pea soup? die moet je ook van thuis eten.Beterschap en het beste is gewoon dooreten.

• 18 December 2009 - 16:00

Aron:

hmmm niet zo mooi fake. Je hebt toch wel je griep prikje gehad he dit jaar? Hopelijk idd gewoon de soep en is het alweer wat beter.

• 18 December 2009 - 18:12

Benny:

Poep soup was het

• 18 December 2009 - 19:34

Annette:

ben het met hilda eens, die soep moet je gewoon in nederland eten bij koud weer zoals nu.